sábado, 28 de febrero de 2009

4. Gaia . Abestia

- Zein da abestiaren gaia?
- Zer da kontatzen duena abesti honek?Adierazi zure hitzekin.
- Zer erlazio du lantzen ari garen gaiarekin?

joare: iz. Abereek lepoan daramaten kanpai modukoa.

KUTSADURA

Aurrerapen ugari
denbora gutxian
kutsadura hasi da
planeta guztian

Kutsadura hazi da
urtetik urtera
teknikaren iraultza
badoa aurrera
Aurrerapenak ere
badauka galera
guztiok bere morroi
bihurtzen bagara.

Aurrerapen ugari...

Egin beher omen da
asko produzitu
asko erosi eta
asko kontsumitu.
Etxeetan zaborra
zaigu ugaritu
kontsumismoak bere
mende hartu gaitu.

Aurrerapen ugari...

Kutsadura harturik
gaurkoan kantagai
ezin gara geratu
denok lasai-lasai
Lurra, itsasoa eta
airea ere bai
kutsatzen ari gara
nahiz eta guk ez nahi

kutsadura hasi da



7 comentarios:

Anónimo dijo...

Kaixo, German Izaga naiz eta hauek dira nire eratzunak:
1.-Kutsadura

2.-Lurra kutsatsen ari garela lantegiekin, zaborrarekin, kontsumoarekin,...

3.-Aurrerapen teknologikoa (industria iraultza)

Anónimo dijo...

Kaixo Olaia naiz eta hauek dira nire erantzunak
1.Aurrerapena kutsatzen dula.
2.Abestia esaten du aurrerapen batzuk kutsatzen dutela.
3.Aurrerapenekin erlazioa dauka eta guk hori ikasi dugu.

Anónimo dijo...

Arantxa naiz eta ona hemen abestiaren galderen erantzunak:
1. Kutsadurari buruz doa abestia.

2. Aurrerapen asko egon direnez lurra kutsatzen ari garela airea eta itsasoarekin batera eta zaborra aumentatzen doala.

3. Lantzen gaudena asmakizunak eta aurrerapen teknologikoak direnez abestia gai berdiana dauka aurrerapen teknologikoak.

Anónimo dijo...

1- kutsadura da abestiaren gaia
2- Lurra asko kutsatzen hari garela zaborrarekin,kontxumoarekin eta horrelako gauzekin gu konturatu gabe eta tgnologia asko haurreratu dela denbora gutxian
3- Ba,lantegietan lan egitn dela eta lantegiak direla kutsatzen dutenaren zati bat.

ANE IGIÑIZ

Anónimo dijo...

Kaixo, Ander Alvarez naiz eta hauek dira nire erantzunak:
1-Kutsadura da abestiaren gaia

2-Lurra kutsatzen ari garela
lantegiekin, zaborrarekin...

3.Industria Iraultza eta gero gertatu zenarekin du erlazioa.


Agurrrrrrrrrrrrr

Anónimo dijo...

kaixo iker naiz.

1.- Abestiaren gaia da kutsadura

2.- Lurra industria iraultzaren ondorioz makinak, lantegiak... sortu denez Lurra kutsaten hasi gara.

3.- Lehen esan dudan bezala industria iraultza hasi zenean lantegiak, makinak... sortu ziren eta horrekin kutsadura.
Gainera industria iraultzaren gaia orain dela gutxi egin dugu

Anónimo dijo...

marisel naiz eta hauek dira nire erantzunak:
-1-abesiaren gaia kutsadura da.

-2-abesti onek esan nahi duena gizakia konturatu gabe planeta kontaminatzen gaudela.

-3-erlazioa du gizakiak izan dituen aurrerapenen ondorioz hari garela gure planeta kontaminatzen